Specjalista ds. marketingu internetowego i social mediów

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu marketingu internetowego i social mediów, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Rodzaje e-marketingu
  • Planowanie strategii marketingowej
  • Poprawa konwersji strony internetowej
  • Hasła reklamowe
  • Analiza z pomocą narzędzia Google Analytics
  • Budowanie marki w internecie
  • Budowanie zaufania
  • E-mail marketing
  • Rodzaje Social Media
  • Marketing internetowy poprzez serwisy społecznościowe
  • Obsługa narzędzia Adwords Google
  • Wpływ pozycjonowania dla przeglądarek internetowych i Search Engine Optimization
  • Prowadzenie kampanii marketingowych
  • Copywriting
  • Web usability

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  • Zapraszamy do kontaktu: 512 276 835 (telefonicznie); centrum(at)szkolen.pl (mailowo) – (at) oznacza @
  • Zapisy także przez Facebook:  http://fb.com/portal.szkolen
  • Zobacz termin tego szkolenia/kursu na stronie